15 Haziran 2009 Pazartesi

Eski ajendalar



Eski kitaplarimi falan duzenlerken, eski ajendalarimla karsi karsiya kaldim. Biraz kurcaladim ve agendayi odev not etmek harici, baska baska seyler icinde kullandigimi fark ettim. Birkac sayfanin resmini cekip paylasmak istiyorum :)


Tee o zaman Kanji ve Japoncaya merakim varmis, kenar suslemelerine bakilirsa :)
Su alttaki olaya bakin, ajandanin icinde gecen diyaloglar, ders arasinda konusmamak icin yazilan yazilar falan hehehe.. hey gidi genclik :P


2000 yilinda Avrupa kupasina gitmistik, Turkiye-Portekiz macina. Bilet ajengamin arasinda kalmis. Guzel bir hatiraydi ama o zamalar maalesef 1-0 yenilmistik ve Turkiye kupadan elenmisti :(


Nedendir bilmem, bazi bos sayfalara ders dahi yapiyormusum hehehe, hatta alttaki yazi gibi aynen.:


Oy oy, bu da kasim 1994 yilindan kalma bir yazi.. Senin gibi bir arkadasim oldugu icin kendimle gurur duyuyorum demis de.. Ondan oncesi elbette biraz karisik. Sozlu edebiyat dersinde, sinifin onune gecip bir romani anlatmamiz gerekiyordu sanirim. Tuhafima giden, bittikten sonra kizarman oldu demis. hehehe Naapiim utaniyorum iste :)


Elbette odevleri yazmak icin de kullandigim oluyordu, valla bak, ispati bile var :Pp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder