13 Ocak 2009 Salı

Üsüyorum

Soğuk, buralar sensiz öyle bir soğuk ki.. içim üşüyor.. biçareyim.
Parmak uçlarımdan sanki can çıkıyor, can çekişiyor parmak uçlarım.
Ben ki yaz ortasında dahi üşüyen biriyim..

Tam güzel bir şeyler yazacaktım ki.. iki tane şımarık bebe yanımda oturmakta, birisi Ebru, diğeride Büşra, benim kuzencik ciklerim. Şimdi merak edip gözlerini ekrana diktiler, 1 dakkalık da olsa suskunluğa büründüler diye sevinmiştim ki.. yine şımarmaya devam ettiler. Büşrük "ıhhwww" diye ses çıkarıp, yanağımı mıncıkladı, tızz dedi Ebru.. sonrada gıhgıhgıhh diye güldü. Lensli Ebruli.. Babannem ona Epru der, ama ben Ebruli.. o da bana gıcık dedi şimdi, terbiyesiz. Yaaa eşek arası sivri sinekleri gibi vizz vizz kulağımın dibinde ilham perimi dahi kaçırdılar. Masada Büş'ün dersleri bekliyor, sanırım kış uykusuna yattılar, aferin birde elimin üstüne yat da.. yazamayım dimi. Leeeng gidiğlanmayın. Hayır Ebru, kendi kendime konuşmuyorum. Ebru'nun kocaman bir yüzüğü var, üstelik kocaman da bir ağzı var, han, timsah ağzı gibi mubarek. Ne alaka diyor, ne bilem aklıma öyle geldi işte.

En nu in t Nederlands, şımarmayın be, hey halk van mijn hand, sol el hand. Anaaa şimdi bi sol bi sağ ikisinin arasında kaldım. Çekirdek yer misiniz? Hadi bana cashew versene büş.. Kaju mu deniliyor Türkçede. Selim heeft Mac, onda Vista yok. Ebru terbiyesiz konuşma :P Ben wijze oude zus. İs lekker mi benim çay? Şekeri yok ama, bi biskuvu al.. kırıntılarını dökme çayıma haaa.. la bu ne diye yine şey değiştirdi. Hasta Ebru. Ebru amcama soğuk su al gel. Kalk hadi.. waarom niet Feyza? Ya.. ben çayıma devam edeyim. Hava soğuk zaten, hafiften üşüttük galiba.. yoksa bu üşütme hava ile alakalı değil mi?

Ne güzel havadan sudan bahsedecektim, tam havadan sudan bahsettim :P
Neyse, next time better :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder