9 Kasım 2008 Pazar

Turkiye 2008

Merhaba, yine ben :)
Iste bazen günlerce bir sey yazamaz insan, bazende basladiginda ardi arkadasi gelmez, ayni bugün oldugu gibi. Sonunda oturup biraz resimlerimi duzenleyebildim, bu pekte kolay olmadi gerçekten, 1000'den fazla resim olunca secmekte zor oluyor, neyse, birkac tanesini anlatayim, belki ileride daha fazla resim eklerim..



Ucaktan kusbakisi Istanbul civarlari.. Uçak Yesilköy'den kalktigi zaman genelde bir de Marmara denizi üzerinden turlar, bir iki öylede resim var ama maalesef pek net çikmamislar :)



Burasi Istiklal'de ki konsoloslugumuz. Tatilin sonlarina dogru Sibel'cigimle bulustuk, kendisi BLD"den is arkadasim olur, gerci simdi okula basladigi için isi birakti, Taksim'de bulusmak için anlastik, ve o kadar gezmesine ragmen konsoloslugu görmemis, dedim aaa olur mu? Ne büyúk bir eksik :P Hemen gidip baktik, kizkardesimle onunde resim çekinirlerken millet nedense garip garip bakindi, herhalde konsolosluk onunde cekilen resimler garipseniyor :P Ben o gün birde sazimi almistim, acaba ondan mi garip garip bakiyorlardi anlamadik :D



Bursa'ya ilk 2002 yilinda gitmistim, kismet bu senede yolumuz düstü, yine ayni Iskender'de.. yine o tadi damagimizda kaldi.. Kismet, belki daha çok yeriz :) Kebabin da resimleri var ama simdi buraya yukleyip milletin agzini sulandirmak istemedim :P



Gerede - Bolu,
dedemlerin balkonu, eskiden burada balkon yoktu, 2 sene önce bozup balkon haline getirmisler :) Sabahlari burada kahvalti yapmak çok guzel. Temiz hava, bol oksijen, sabah uyandiginda insan kendini tüm dertlerinden ve agrilarindan kurtulmus hissediyor. Dedemle oturup sohbet ettigimiz aklima geliyor bu resmi gördükce.. Allah sana ve annanneme uzun ve saglikli ömür versin.

30 günlük Türkiye tatilini anlatsam daha çooook zaman alacaktir, gezdigimiz yerleri - Istanbul, Ankara, Bolu, Bursa, Kusadasi, Afyon... Onun için ben artik susup, lafi resimlere birakiyorum...

Turkiye 1 ve Turkiye 2 resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder