7 Temmuz 2007 Cumartesi

Baris'a..




Islak Islak

Gecenin nemi mi düşmüş gözlerine?
Ne olur ıslak ıslak bakma öyle
Saçını dök sineme derdini söyle
Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle
Sürerim buluttan tarlaları
Yağmurlar ekerim göğün göğsüne
Güneşte demlerim senin çayını
Yüreğimden süzer öyle veririm
Ben feleğin şu çarkına çomak sokarım
Ben feleğin tekerine çomak sokarım
Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle



Gözlerin

Gözlerin boşluğa dalıp gider
Sahipsiz bakışların benim olsun isterim
Sırlarım açıdan ağlar örer
Kendi kayboluşlarım sende dursun isterim

Ağladım senin için ilk defa
Elimde parçalanmış bir hayat var aslında
Hapsoldum söylediğim yalanlara
Çıkışlar hep kapanmış, ruhumda sokaklarda

Sırlarım açıdan ağlar örer
Kendi kayboluşlarım sende dursun isterim

Ağladım senin için ilk defa
Elimde parçalanmış bir hayat var aslında
Hapsoldum söylediğim yalanlara
Çıkışlar hep kapanmış, ruhumda sokaklarda


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder