29 Aralık 2008 Pazartesi

Erkin Baba

sevince, sevince
sevince durma durma koş ardından
zaman yoktur git aşkı iste ondan
sevince tüm insanlar bir başka
durma dostum sen de yer ver aşka
sevmek bil ki doğmaktır yeni baştan
aşık oldum galiba yavaştan
oo sevince

öyle bir yol tutmuşum ki sorma
inandım ki sevince vardır dünya
sevincedir günlerin bir başka
durma dostum sen de yer ver aşka
sevmek bil ki doğmaktır yeni baştan
aşık oldum galiba yavaştan
oo sevince

olacak mıydım ben bu halde
olacak mıydım ben bu halde
sevince tüm insanlar bir başka
durma dostum sen de yer ver aşka
sevmek bil ki doğmaktır yeni baştan
eriyorum galiba yavaştan
oo sevince



Erkin Koray, bizim gibi bir yengeçmis..
Az önce ögrendim, ve belki de sarkilarindaki duygusalligi, o ince tiniyi ve insanin ruhuna isleyen inceligi ve dokunusu anlayabildim, sonunda :) Bazilarimiz belki sadece hos vakit geçirmek icin dinler geçer ama.. seneler olmus.. seneler geçmis ve biz onu hala severek ve begenerek dinliyoruz.. demekki var bir seyler, hepimizi sarip sarmalayan.. bizi aska getiren.. Hele ki hayatimizda sevdigimiz varsa.. o zaman daha da bir ruhumuza..

Bazen farkli oldugumuzdan dolayi toplum ve/veya çevremiz tarafindan garipseniriz. Neden ki? Her insan farkli degilmidir zaten? Herkesten farkli hareket edildiginde direk "tuhafsin" garipsin, acaipsin damgasi yersin. Insanin kisiliginin gelismesinde zaten surekli engel yasamamis midir? Ya ailesi tarafindan, ya arkadaslari tarafindan. Farkli olan seyler bizi korkutur, korkularimizi engellemek icin farkli olan insanlarida engelleyerek birçok seyi hallettigimizi sanariz, oysa..
Oysa o farkililiklar bizi "biz" yapmiyor mudur? Erkin beyde vakti zamaninda uzun saç ve uzun topuk, psychedelic rock, elektrogitar v.s. gibi farkli unsurlarla kendini toplumun genelinden ayri tutmamis midir? Insanlari olduklari gibi kabullenmek lazim, onlari yadirgamaktansa..

Ben sizi birkaç sarkisi ile basbasa birakayim..


sen gittin saçlarıma erimez karlar yağdı
mevsimlerin tadı yok baharım sende kaldı
ansızın gidiverdin haber bile vermedin
hem kendin harap oldun hem beni benden ettin
***
Sana başka sözüm yok bu alem içinde
Bir alemsin şaşkın sen alem içinde
***
Birden dursun istersin seneler olunca mazi
Anılara kapılıp kanma dünyanın düzeni böyle
Öyle bir geçer zaman ki öyle bir geçer zaman ki
***

Yanağım yanağında, dudağım dudağında
Salla beni sevgilim gönül salıncağında

Aşkında varsa payım söyle neler yapayım
Sallasana doyayım gönül salıncağında

Gözlerimi kapayım derdimi unutayım
Salla beni uçayım gönül salıncağında
Başım dönsün,herşey dönsün salla beni
Dünyam dönsün gönül salıncağında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder