7 Temmuz 2008 Pazartesi

BLD goes BJK



Bugun guzel bir gundu, 8de is basi yaptik ama saat 9 bucuga kadar bos bos oturduk, yani herkes degilde, genel olarak.. simdi birde 2006 vergi yilinin bitmesi gerekiyordu coktaaaan ama.. iste bir turlu bitiremediler, bizide oyaliyorlar, gereksiz gereksiz proefproductie yapmalarla.. Neyse iste.

Gecen hafta hem benim, hemde Murat'in dogum gunu oldugundan bizimkiler bize ufak hediye ve kart almislar sag olsunlar.. hic sevmem oysa hediyeyi. Yani almasini cok severim ama bana hediye verildigi zaman cok mahcup hissederim kendimi, kizarir bozaririm falan :P neyse iste sag olsunlar ya, sevindirdiler yine de :)



Iste gecen hafta persembe gunu isten sonra Murat ve Ekrem, ki ikiside benim gibi Besiktas'lidir Salzburg'a gittiler Besiktas kampina. Benide goturun, benide goturun demistim ama saka yaptigimi sandilar sanirim :P hehehe.. Neyse iste persembe gidip, cumartesi geri donmusler, araba ile 1000 kilometrecik yolu... Ustelik ayni otelde kalmislar, birlikte yemek sonrasi sohbet etmisler, Ekrem formasini getirdi bende dedim firsat bu firsat resim cekeyim :D Resim basina 5 euro istedi ustelik bir de utanmaz :Pp Vermedim o ayri :) O 2 resim cektigimi saniyor ama o arada 5 tane cektim, konusacagim diye baktigi mi var :) (formayi bloguma koydugumu ogrense keser beni sanirim, neyse herkes her seyi bilmek zorunda degil ki :P)
Cok eglenceli gecmis ya.. otelin parasi biraz tuzlu olsada, her sene yapacagin bir sey degil bu, onun icin, ustelik Delgado'nun, Nobre'nin, Bobo'nun tshirtlerini almislar (terli terli ustelik :P ) Heyecanli maceralarini biraz bize anlattilar iste.. Gunun geri kalan kisminida pinekledik, umariz yarinda aynen bugunki gibi bos bir gun olur :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder